1408

Har inte blivigt nått inlägg idag föräns nu.
Igårnatt så bakafr vi aldrig kladkaka utan vi gjorde något liknande pitabröd ist.

Inatt, eller imorse, somnade jag inte förräns klockan 8 och gick upp vid 11 så är en aning trött idag .
Igår efter vi ätit så satt vi lite vid datorn innan vi la oss vid 1-2.
Orsakerna till att jag inte kunde somna ;
~katterna hoppade upp till mej hela tiden
~det började ljusna tidigare än vanligt
~en av katterna spydde på mitt täcke
~när katterna väl gick ner till nedervåningen så välte dom omkull massa saker halva natten.

Nu har jag och morsan kollat på 1408 av Stephen King, den va la sådär, lite småläskig bara...
Handlar om ett hemsökt hotellrum.
"Alla som checkar in checkar aldrig ut." men såklart så klarade sig ju han som det handlade om, som i alla filmer^^
Inget nytt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0