15.30

Varför ska just ja ha otur ibland för?
Avbeställde spelet förut eftersom det va slut i lagret, och jag orkar inte vänta 3-4 veckor på att det ska komma .
Så vi har fått ringa runt lite men det är tydligen slut exakt överallt !
Så jag får vänta några dar med de.

Gick ut med Bullen förut i regnet, riktigt skönt tycker jag :)
Jag föredrar vissa regn före sol vissa dagar, tycker det är mysigare helt enkelt.
Lite åska vore inte fel, sitta ute i balkongen och fika och kolla på blixtrarna på himlen. mysigtmysigt !
Men tyvärr så åskar det ju nästan aldrig så mycket längre som det har gjort alla andra år, antar att alla andra föredrar solen så dom är la glada iallafall.

Igår så skulle Emma och Lisa kanske kommit in till stan och varit sociala med mej, men dom hade ingen skjuts så de får bli en annan dag.
Istället så gick jag runt lite och städade i mitt eget rum, dammigt som tusan var det !  Så det var nog på dags tror jag.
Tränade lite, kollade film  och satt här och va social me morsan.
Det var nog allt jag har att säga nu, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0