50cent the money and the power $$

Sitter och kollar på nåt nytt program på Mtv, eller nytt för mej iallafall , som hålls av 50cent.
Faktist ganska bra :)
Innan så läste jag lite ut boken, Harry Potter och Dödsrelikerna, den sjunde och sista boken i serien.
Började läsa i den i Fredas och har kommit till s. 262, så jag har "bara" 620 sidor kvar :D
Den nya filmen måste man ju se snart me. Någon som sett den ? .. isf, var den bra?

Nu får jag inte se på mtv längre, för nu ska vi kolla på en film om Johnny Cash på trean, kommer inte ihåg vad den heter just nu men den är bra !
Har sett lite av slutet av den innan så är glad att ja inte missa början :)
Men nu ska jag ta o titta på filmen, hör av mig senare ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0