changeling

Kom nyss in från en skön dusch.
Fast sket nästan på mig flera gånger eftersom alla drar i dörren hela tiden innan dom fattar att det är upptaget !
Men tillslut så var jag klar och nu ligger jag i sängen i husvagnen, såklart, och kollar på Changeling med Angelina Jolie medans pappa ligger i andra sängen och kollar på tv...

...och jag kan defenitivt rekommendera denna filmen för dom som inte sett den.
Och för dom som inte hört talas om den så handlar det om en mamma som tappat bort sin son.
Sex månader efter han försvunnit så säger polisen att dom hittat hennes son, men det är bara ett problem, det är inte hennes son, dom har tagit fel barn.
När hon försöker övertala alla detta så blir allting bara fel och många saker hindrar henne men hon ger inte upp.
Baserad på en värklig historia.
Ska nog fortsätta kolla på filmen nu så...
Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0