chokladmuffins

... är gott !
Morsan köpte med lite fika hem idag, gottit .
Efter vi varit på biblan så åkte vi och fika hos mormor och morfar , hälsade lite på deras vilda tax Måsse, som rev upp hela min fot bara för att han ville ha min sko :p
Av mormor fick vi bullar och hamburgare , som vi åt idag .
När vi fikat klart åkte vi till E3-Baren och köpte mjölk och bröd, åkte hem och käkade och träna lite, fast det blev inte så länge eftersom jag har nån muskelsträckning på ena sidan av höften så det var inte så lätt.
Det får jag också träna bort!
Har inget mer (o)intressant att skriva nu så jag säger GoodBye så länge!


Kommentarer
Postat av: laila

hehe :) tycker du att det är okej att feströka? :P

2009-07-17 @ 02:38:01
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0