coco pops



Coco Pops slår aldrig fel ! :)
Sitter här och äter frukost och kollar tv med världens mensvärk, tror jag dör :o
Morsan har nyss åkt till centrum för att träffa en kompis så jag har lite tid för mig själv här.
Snart kanske det blir lite spelande bara för att ha nånting att göra..
Igårkväll hände inte så mycket mer än att kolla på tv och lyssna på lite musik.
Har en ny favoritlåt !
Hittade den på Kenzas blogg.

Arab Money - Busta Rhymes ft. Ron Browz, Diddy, Swizz Beats, T-Pain, Akon, Lil Wayne.

Senare så vet jag bara att jag ska träna, sitta här och kolla tv. Om nått kul händer så delar jag med det med er :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack.

Vad gör du ikväll? =)

2009-07-18 @ 18:14:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0