dag 4

Morrn morrn !
Sitter nu vid datan i mina Dansstations-mjukisbyxor, grön tubtopp och en cardigan framför datan i förtältet.
Dom andra sitter ute i varsin solstol i det ibland vackra vädret.
Dom springer in och ut i det andra förtältet eftersom det regna lite smått då och då, men när det inte regnar är det soligt.
Själv är man ju tyvärr ingen soldyrkare direkt så ja sitter här hela tiden.
Just nu är det mulet men antar att antingen solen eller regnet kommer snart igen.

Till frukost idag blev det samma som alla andra dagar hittils, ett glas juice, ett glas oboy och en leverpastejmacka.
intresseklubben antecknar ? :)
Har också suttit och läst i c.a 2h så har nu kommit längre än halva boken :/
måste, måste läsa långsammare !!
Det händer så mycket i boken att jag inte kan sluta läsa ibland :o
Och som ja skrev nyss så kom solen i ca 2sec o nu försvann den igen... konstigt väder här i Västervik, men det är nog så i största delen av landet nu antar jag...
Nu måste jag nog stänga ner datan för pappa håller på me grillen och jag antar att vi ska handla eller gå nånstan och fixa och grejja.

Ibland undrar jag om alla någon gång kan bara sätta sig ner och göra ingenting som jag gör ibland, och just nu, bara sätta sig vid datan/tv eller bara sitta och läsa för sig själv någonstans.
Om ingen prövat det så rekomenderar jag att ni kan testa det.!
Det känns så skönt att bara sitta och fantisera sig in i boken man läser, programmet/filmen man ser på eller bara sitta och tänka på saker, eller helt enkelt inte tänka på någonting, bara sitta och va..

Nenu ska jag nog läsa ett kapitel till om jag nu klarar av att sluta:D
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0