dålig uppdatering

Sry , har inte uppdaterat särskillt mycket idag, ingenting alls faktist.
Kan bero på att jag gick upp runt 7 - halv 8 och började packa direkt efter jag gått upp och fortsatte ända tills runt 10, förutom när jag åt frukost såklart.
Vi kom iväg runt halv 11, tog 2 "fikastop" och kom hem runt 16.00.
Nu sitter jag och farsan och kollar på Deep Blue Sea på kanal6, riktigt bra film !
Men förta gången jag såg den så dog jag flera gånger typ :o
Men nu när jag sett den är den inte lika farlig :D

Lite bilder från Västervik-resan.
Påväg dit..


SIgge, Eva och pappa :)

Våran husvagn.
Framme!

Första dagen var solig iallafall:)

Sara och pappa:)

Vårat vackra förtält !

Grillning i regnet . jag, Sigge, Eva , Sara

Show-U var det en grupp som hette som uppträdde medleys på Taste ,
dom som sjöng på 60-70-80tals kvällen och schlagerkvällen :)
tyvärr så syns inte den andra tjejen "/ hon står bakom dörrarna..

Kommer anske mer bilder, när jag orkar lägga ut dom..
Har'e gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0