Design

Halloj !

Sitter och försöker klura ut hur man fixar vissa grejer i designen..
Det går tydligen inte så bra som ni ser.
Men de får duga som det är nu för jag orkar inte mer idag, så fixar allt imorn :)

Dagen spenderades såhär ;

-vakna kl. 10.15 ,
-gick upp 12.20,
-frukosten bestod av mjölk och Nesquik (yy'
-fixa mig,
-åka till morbror Jonas för att kolla på deras nya "valp", en basett med namnet Telda :D
-åka hem och äta pankakor,
-kolla på film,
och nu sitter jag här =)

Dagens Hiss ~

Toppen film !  rekomenderas dock ej för känsliga tittare.
Toppen film !
rekomenderas dock ej för känsliga personer.

Dagens Diss ~


drever-jakthund
detta hände igår runt kl. 23,30..

Jag satt här vid datan som jag brukar göra och helt plötsligt hör jag morsan ropa på mig:
-"Jennifer, kom ut hit !"(till balkongen)
Jag gick ut och hörde en hund, skälla som tusan och yla så högt att det säkert hördes till andra sidan av staden.
Vi gick såklart ut och kollade, passade också på att gå ut med våran hund " Bullen" (dvärgspets, bild längst ner).
Vi gick tills vi såg hunden , utestängd på en balkong, max 3m lång och 1m bred, medans ägarna låg och sov.
Hur tänker man ?
Fattar dom inte att en hund inte klarar sig själv på en sådan liten yta utan mat och vatten och inget mjukt att ligga på,
bara betong.
En annan tjej kom och knackade på hennes dörr.
När hon (ägarn) öppnade dörren så sprang den andra in och släppte in hunden och frågade ägarn vad hon höll på med.

Mer orkar jag inte skriva, det viktigaste är redan sagt.
Men hon måste ju vara helt slut i huvudet som bara stänger ut hunden ?!
herregud ..





Min lilla vovsing <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du hjälpa mig att fixa design på min blogg?

2009-07-06 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0