~

...
Jag kollade bara 1h 18min på filmen och hade inte äns kollat på havla än. Filmen är ju runt 2½ timme lång eller nått :s
Den är totalt värdelööös !!
Trodde faktist att den skulle va lite bra om man hängde med i historierna och så.. men dom hoppade fran och tillbaka i tiden exakt hela tiden , det hände aldrig något, bara att alla berättade massa saker om deras liv hela tiden.
Finns mycket mer dåligt att säga om filmen men kommer inte på nått just nu..
Nu ska jag istället kolla min Bdb, Facebook och sen spela lite.

Sry om jag inte lägger ut nåra roliga inlägg men jag gör inte så mycket på dagarna.
Kompisarna bor jue 1mil bort och har knappt  nåra kompisar här.
(Jag flyttade nämligen till stan den 1dec 2008 från en liten by som ligger 1mil utanför stan, där alla mina kompisar bor, och min pappa.)
Så jag har inte så mycket att göra. Blir mest träning, tv, spel, kanske lite dans och dator.
Aja, bättre än att inte göra något alls.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0