'gäsp'

Godmorgon allesammans !
Klockan är nu 11.50 och jag vill bara gå och lägga mig igen.
Vaknade runt halv 9 men låg kvar till 10, som ja gjort nästan varje morron.
Det är det som kommer bli det skönaste med att komma hem igen, kunna ligga kvar i sänge till kl. 12-13.00..
Vill hem men vill ändå vara kvar, och det är ju inte så lätt "/

Idag så blir det att ta en buss in till centrum och gå lite i affärer och sen käka på Harrys.
Ikväll så ska vi till "barklubben", "krogen" eller "pubben" eller vad man nu ska kalla det , för det är 60-70-80talstema så de kommer vara en massa kareoke och shower och sånt, kuligt !
Hoppas bara inte den där konstiga typen kommer igen, isåfall så går jag där ifrån om hon kommer till oss.
Men det blir nog kul, tror jag..
Nu måste jag fixa mig lite ifall vi ska åka snart, Hejsvejs!
Har'e gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0