godis ä' gött

Smågodis är aldrig fel !
Sitter och käkar chokladflasker, daimbitar, sura tegelstenar och kolasmakande kor :D
Har nyss vart på Willy:s så det blev  ju lite godisköpande :)

Igår så blev det som jag skrev i det förra inlägget, badade runt 12-13.00 tror jag..
Åkte in till centrum när vi torkat, där vi först åt på Harrys och sen köpte jag mig en blå tubtop på HM för 59.90 :-,
 och en grön tubklänning/top på Vero Moda för 129.90 :-
Billigt och bra !
Men tyvärr så har jag ju förstört mina harembyxer lite redan :(
Råkade ju somna med dom igårnatt så att det som gör att det satt åt på benen så dom höll sig uppe vid knäna töjde ut sig, så jag får nog köpa nåra nya sånna någon dag när jag hittar nåra.
Tre ord: JAG ÄR SÄMST ! =D
haha
Hmm.. Efter vi kommit hem från centrum så fixade jag iordning mig lite till 60-70-80tals kvällen på Taste.
Riktigt kul var det !
Dock bara en och en halv timme så det varade inte så länge :/

Idag har det inte hänt så mycket än..
Vaknade kl 8 och gick upp halv 11.
Åt frukost , kollade lite tv och läste ut boken..  den SISTA boken i Twilight-serien ! :O:O:O
nu är jag ledsen :(
Jaja, ja får väl ta och läsa om alla böcker igen, efter morsan läst ut den första =)
Och så måste jag kolla på filmen när jag kommer hem !!!
Glömde ju fixa så jag kunde ta me mig den :@
"Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" 
|
viiiisst
Lite senare kanske vi ska dra till Koppaholmarna (öar) för pappa och Sigge ska försöka fiska, vi får se hur det går !
Vi kommer också lite senare äta lite jordgubbstårta som Eva håller på och gör nu ! mums :)
Skriver nog hur allt har gått ikväll, eftersom jag inte har någon bok att läsa längre :(
Har'e gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får komma på nåt annat bra o läsa.. :)

2009-07-11 @ 15:15:43
Postat av: jennifermariaod

jo.. ja får väl ta att göra det , när jag hittar något lika bra ! :)

2009-07-11 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0