ölandsresa

Kom nyss hem ifrån en lång resa till och från Öland.
Åkte runt 12.20 och kom hem ca 19.00.
Resan dit gick ganska snabbt, när vi väl kom fram så gick vi runt lite på torget och jag köpte mej ett par harembyxor för 149:-
Riktigt sköna !!
Efter ett tag så gick vi till en pizzarestaurang, som jag inte kommer ihåg namnet på ..
Men jag åt iallafall Spaghetti bolognese , fast om det stavas så vet jag inte :D, men gott vare !
När all avar mätta och belåtna så gick vi runt torget och sen till bilen.
Hemresan var däremot långsammare än "ditresan".
Vissa somna och vissa va nära på att somna, plus att man behövde gå på toa också när det var ca 10mil kvar :s
Aja, alla klarade sig bra och ja har vart på toa  ! =D
Men ska försöka vara lite social med dom andra nu, hejsvejs!
Har'e gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0