Potatischips är gott!

Som sagt, potatischips är gott !
Sitter i förtältet nu igen och kollar på Våra Värsta År och äter chieps.
Vi kollade nyss lite på Twilight på Utube, eftersom jag inte fick med mig filmen.. men vi tar en liten paus just nu..
Om inte Sara vill fortsätta så kollar jag nog klart på den själver lite senare.
Äventyrsgolf senare också tror jag, vi får la se hur det går^^
Vi va på Koppaholmarna idag, men det vi stannade inte så länge.
Ingen fisk blev det heller, blev inte så mycket fiskande överhuvetaget, bara massa solande och eftersom jag inte är en så stor soldyrkare så höll jag bara på att somna när jag låg i solen så jag gick till skuggan för att hålla mig vaken.
Tiden där var alltså inte särskillt rolig...
När vi kom tillbaka så grillade vi körv :) och tillslut så hamnade jag här inne igen.
Hur det går på golfen skriver jag sen, om de nu blir nån golf..^^
Har'e gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0