sömnig

Fyy, klockan är 10 över 9 och jag är vaken :O
Vaknade av att morsan väkte mej och påminde mej om att hämta mjölken på balkongen när hon lagt det där.
Hon åkte till Shell innan jobbet och köpte mjölk eftersom vi inte hade nån.
Och hon väkte mej runt 7 tiden o ja har inte somnat om och kan inte somna om så jag hämtade datorn..
så ligger nu i sängen och halvsover samtidigt som jag skriver så ni får ursäkta som jag skriver något fel för jag orkar inte ändra på det.

Till frukost idag så gjorde jag nudlar, hade skit ont i magen inna jag åt eftersom det tog sån tid innan vattnet ville börja koka , men sen fick jag ont efter oxå eftersom ja tog för mycket krydda..
Så nudlar är ju tydligen inte bra för mej på morronen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0