sovmorron !

Idag så tog ja mej en lång sovmorron, ända tills nu, (13,28) , brukar annars gå upp runt halv 13 men
de va skönt att bara ligga o dra sej.
Vad som händer idag märker vi.  Morsan ska snart ringa Conny (en kompis till henne i Lidköping) och fråga om vi ska till Borås Djurpark istället för Liseberg.
Åkte förra året med han och hans barn Maddeleine och Sandra till Skara Sommarlan, Liseberg och BoråsDjurpark.
Men då hade vi lite mer pengar så det blir bara två av dom i år, men det räcker gott o väl :)
Ja o morsan åker helst till Borås, eftersom på Liseberg har man ju vart typ 100ggr och i Borås har jag bara vart typ 3ggr.
Och när vi åkte förra året så regnade de så mina favvodjur syntes knappt till, nämligen tigrarna och lejonen :/
Plus att jag tappade kameran i backen så den gick sönder me, så jag ska inte springa i en blöt och hal nerförsbacke i år =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0