Stomp the yard

Hallo allahopa !
Guu' va skönt det är med sovmorron igen :)
Vaknade runt 10.20 men låg kvar till12.05. Sen när jag vaknat till lite så satte jag mig vid tv:n och kollade lite på någon konstig film, "The Hole" med bl.a. Kiera Knightley.
Men nu tittar jag på Stomp The Yard, som Chris Brown och Ne-Yo. Riktigt bra film !!...
...om man nu gillar dansfilmer. Har kollat på den förut och den va lika bra då .


Runt 4-5 tiden så är det dags att åka hem till morsan , har ingen aning om vad jag ska göra då, filmkväll kanske, :)
Annars så vet jag inget mer, förutom att jag måste packa upp allting, usch vad jobbigt :x
Hör av mig senare..
Har'e gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0