taste

Gårdagen avslutades bl.a. med att äta på Taste, en pizzaresturang kan man väl kalla det.
För mig blev det en kebabtallrik, fast den tänker jag inte beställa igen.. !
För det första så var kebab-bitarna mellan 5cm-10cm stora, vilket gjorde att högen på tallriken blev runt 10-15cm hög.
För det andra blev jag irriterad på att pommesarna låt under all kebab så ja fick gräva mig ner :|
Aja, gott vare iallafall :)

Efter maten så gick vi till en "minikrog?" som hade kareoke då.
Fast det började med att småbarn och barn fick gå upp på sen och dansa, och så var det en 5åring och en 3åring som uppträdde Pippi Långstrump låten, urgulligt var det ! =D
Men sen så kom kareoken igång.
Och eftersom jag alltid har sån tur när det gäller platser så sätter sig såklart en "ganska" full .. öhm.. tant bredvid mig.
I början var hon la trevlig och pratade nästan som en normal person.. men sen började hon bli typ sur för att jag och Sara inte villa gå upp och dansa med henne ..?
Efter hon tjafsat med oss lite till så såg jag helt plötsligt pappa stirra på henne som om han skulle slå till henne..
men som tur var så gjorde han inte det utan vi gick ut en stund och satte oss på en annan platts istället. ^^
Men sen när vi väl satt oss på en annan platts gick hon runt till andra bord och störde alla andra som ignorerade henne medans hon fullständigt sket i oss! =)
herregud..

Aja,
när allt var slut så gick vi hem och spelade lite kort och sen så var det sovdags :)
Idag vet jag inte vad som händer ?
De märker vi i alla fall..
Har'e gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0