träningsvideo

Guten morgen Schweden !


Imorse när jag gick upp och skulle göra frukost tänkte jag,
"Varför göra en macka när man kan koka makaroner?"..
och det var precis vad jag gjorde :D
Fast råka koka dom förlänge så dom blev lite halvgoda, men jag tog i lite smör, allkrydda och ketchup och då smakede det iallafall lite bra .
Senare på dagen tänkte jag sitta lite här, glutta tv och ta fram en gamla träningsvideo av Jane Fonda som jag fick av morsan när jag var liten och börja träna lite. haha ;D
Om det inte är fint ute så varför inte träna inne ?
Rörde ju knappt på mig i Västervik så det är lika bra att börja så fort man kan.

Lite senare ska jag och morsan till biblioteket också, har 3 böcker som är typ 2-4 veckor sena :s
Passar på då att kolla efter någon ny bra bokserie man kan läsa.. kanske Harry Potter ?
Känns som om jag är den enda i hela världen som inte läst dom böckerna :O
Förutom det så vet jag inte så mycket mer som jag ska göra, kanske kolla på Twilight nu när jag har hela filmen med bra kvalite ? :)




Kommentarer
Postat av: laila

Ja det är sant :)

men om man väljer mellan pest eller kolon så vill iallafall jag

hellre vara smal än att väga 150 kilo :P

2009-07-16 @ 14:10:06
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

2009-07-16 @ 15:48:36
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0