tv shop

Gårdagen blev så som jag trodde den skulle bli.

Eftersom vädret var totalt värdelöst ibland så blev det inget med Koppaholmarna igår heller.

Men idag så är vädret en aning bättre så det blir nog det idag + äventyrsgolf :)


Nu sitter jag i förtältet och kollar på tv, men tyvärr så finns det inget bra att titta på så jag sitter och glor på tv shop :o

och det jag är mest irriterad på är att dom ska alltid upprepa exakt varje mening som dom säger minst 2ggr, som om dom tror att vi är helt dumma i huvet och inte fattar det den första ggn !
Jaja, skitsamma..

Om 10 minuter så är det ju Våra Värsta År :D
Jag har säkert sett varje avsnitt typ 10ggr nu men de är så jävla kul och dom är ju så idiotiska så det är inte sant !
Men nu hade jag tänkt att äta lite godis :x

inte bra på morgonen, fy jennifer!
:D
Har'e gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0