twörd

Nu har vi kollat klart på Twilight :)
Bara äälskar filmen .. och alla böcker ! <3
Längtar tills andra filmen kommer ut, även om jag vet vad som händer .
Det är ju kul när det är typ världens hetaste killar med i den :o
Och ska ju börja läsa om alla böcker med om jag inte hittar nått annat att läsa..
Tror jag börjar bli en Twilight nörd .. en Twörd =D

Jaja, nog om Twilight..
Det blir ingen äventyrsgolf som jag trodde, vädret blev lite halvdåligt och regn kom så vi stannar "hemma" ikväll istället.
Imorn så ska vi ju upp tidigt, måste iväg innan 12 så det blir nog väldigt tidigt eftersom vi måste packa ner allt i förtältet och hela förtältet.   jippi -.-
Men det är skönt att komma hem med :)
Hem till morsan och lilla Bullen :)


Har'e gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0