vad ska man läsa nu då?

Sitter och käkar frukost, chokladpuffar såklart !
Ska snart byta om till normala kläder.. Morsan slutar jobba 13.00 och då ska vi åka ner till mormor&morfar.
Vi ska skjutsa dit en trasig tvättmaskin som vi fått från morsans jobb som morfar ska försöka laga...
så vi får la se hur det går.
Inatt läste jag ut boken oxå, och ja kan säga att de är den bästa boken jag läst !
Lika bra som alla Twilight böcker tsm ! Så den boken rekommenderar jag för dom få som inte läst det.

Så vad ska man läsa nu då?
Hittade den första Harry Potter boken i ett skåp så det blir la att läsa den då, och jag antar att jag fortsätter läsa hela serien när jag väl har läst ut den oxå.
Någon som har förslag på nån annan serie att läsa ? så jag har nåt i förväg innan jag läst ut hela denna. :)
Nenu måste jag ut me Bullen och sen försöka se åtminsdonde lite bra ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0