Wii Sport Resort

Igår var nog den första dagen på länge som jag inte suttit vid datan någonting :O
Farsan åkte till Skövde igårmorse och köpte ett nytt Wii spel, "Wii Sport Resort".
Skitkul!, men om man spelar i ca 6 timmar så får man räkna med lite träningsvärk dagen efter.
Trött är jag oxå..
Låg och läste i boken från 01,00 - 03,55 .. kunde inte sluta läsa, nu händer det ju massa läskiga grejjer ;)
Så det blir att lägga sej tidigt ikväll sp jag inte läser till kl. 06,00 eller nått :)
Boken kommer nog vara utläst efter imornkväll tror jag, så då får jag leta upp en ny bok..

Igår (förutom spelandet) så gjorde jag och pappa inte så mycket, som vanligt.
Kollade på 2 filmer, 10,000BC och Alvin Och Gänget (y'
Tyvärr så va Alvin.O.G dubbad så den va inte så rolig att se på..
Runt 15,00 idag skjutsade pappa hem mej till mamma igen och nu sitter jag här och uppdaterar så gott som går.
Ska kanske hänga med morsan till jobbet någon dag me, så jag har nånting att göra .
Men tyvärr har ju alla roliga personer slutat, Joel, Kennet, Robin, Johan, fast vissa av dom kanske kommer tillbaka (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0