vad är det med farmville egentligen?

idag har det ätits grekisk mat hos en gammal kompis men stannade dock inte där speciellt länge..
drog hem och snackar med folk på datorn/mobilen istället, inte roligare det men att sitta ensam med massa vuxna = inte särskillt roligt :)
har iallafall fått reda på att det blir camping på Öland om nåra veckor!
Blir spännande med ett nytt ställe, har annars bara campat i Askevik och Västervik så hoppas att det är lika bra där ! Förutom att man måste betala typ 50 spänn för att duscha men tänker ju inte direkt gå runt utan att duscha i en hel vecka så det är det nog värt!
Sitter just nu och väntar på att "Deep Blue Sea" ska börja som går på kanal 6 kl. 21.00, en riktigt bra hajfilm om ja får säga !

Facebook, en grej jag inte förstår mej på med "fejjan" är detta stojjet om Farmville och samtliga spel som liknar detta.. satt själv med detta i början men tröttnade tillslut på det.
Det blir ju som ett beroende för vissa?
som t.ex. min morsa och nåra av hennes kompisar samt deras barn, säger bl.a. det första när dom kommer hem att - TA INTE DATORN! jag måste skörda :)
visst, det är ju delvis mitt fel att hon började med det men ialla fall, de är väl kul ett tag men sen kommer man ju ingenstans och så e det så många som är inne på det att spelet bara segar hela tiden o då sitter man ju där hela kvällen sen istället för att göra det man skulle göra..
jaja, nog om detta, nu ska ja ut och fota lite innan solen försvinner helt bakom häckarna (:

kösspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0