fika

Idag så har jag inte hunnit  skriva någonting här förräns nu.
När jag vaknade så gick jag ut me Bullen först, lagade nudlar sen och började spela lite.
När morsan kom hem fortsatte jag spela tills vi bestämde oss för att åka till Göran för att fika, men när vi kom till hans hus såg vi att grinden va öppen (den är alltid öppen när han e ute me hans mc) så vi åkte till hamnen och köpte kulglass istället :)
Under tiden som vi åt satt vi i bilen påväg till mormor&morfar för att fika, men när vi kom dit var vi ju redan mätta på glassen så jag åt ingenting.
Efter nån halvtimma så kom Göran på hans mc för att fika, så vi fick ju trots allt fika med honom ändå.
Efter ett tag började mormor och morsan snacka skola och Göran och morfar snacka mopeder och annat skit så ja gick in och spelade lite på deras "orgel".
Fortsatte träna lite på Bellas Lullaby.
Efter vi kommit hem så har jag inte gjort så mycket mer, kollat tv och läst bok.
Imorn ska jag hänga me morsan te jobbet, tror jag. vet inte riktigt än men ska försöka bestämma mej innan jag stänger av datan^^
Inget mer kul har hänt så .. hörs!

dagen kläder! ursäkta dom dåliga mobilbilderna, kameran fortfarande urladdad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0