Hamburgare och möblering !

Sitter och äter godis-hamburgare och ska snart börja möblera om i mitt rum... äntligen !:)
Har sängen mitt i rummet så har fönstret bredvid mej, och det ä lite kreepy :s
Kan ju inte kolla på en läskig film utan att fantisera om att just det monstret eller den mördaren ska titta in i rummet genom fönstret :O ... ja vet, jag e lite konstig !  Men ända sen jag möblerade om förra ggn till så som jag har nu har jag inte sovit särskilt bra.. och det va ett tag sen !
Så nu ska jag ställa sängen bredvid fönstret så att jag inte kan se de, och så att monstrerna inte kan se mej ;D
haha hjälp...

vad sägs om världens största hamburgare ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0