Konstiga drömmar ?

Inatt somnade jag runt tre och när jag väl somna så drömde jag nog en liten konstig dröm:..

Jag och Sara va ute och campa någonstans.
Men sen försvann Sara och Conny , Madde och Sandra kom in i drömmen helt plötsligt.
Vi skulle gå och bada och i vattnet fanns sånna där flottar som finns vid Ekuddens bad.
När vi skulle gå upp på dom så välte dom hela tiden och ja hamnade under jämt och ständigt.
När vi gick upp va framsidan på mina händer helt knallgröna, men morsan sa att det va för att vattnet va så kallt.
Upptäckte sen att hela min mage va oxå grön.
När jag bytt om försvann allt det gröna och Conny, Madde och Sandra försvann oxå.
Då kom Sara tillbaka och vi märkte att två andra tjejer iklädda cheerleeding-kläder som stog och viska om oss.
Dagen efter så gick vi till tjejjerna och undrade va dom höll på med ?
Dom tog med oss till ett hus där resten av deras dansgrupp fanns och berättade att dom ville ha med oss
i gruppen, och vi sa ju såklart ja.

Sen vaknade jag, men när jag somna om så började ja drömma något annat istället:..

Jag åkte med pappa till mina kusiner med 3 fullpackade väskor med mej.
Jag och Anna (min kusin) satt och kollade på Twilight medan Niklas sprang runt och spelade fotboll inomus.
Helt plötsligt hamnade jag i pappas gamla hus som nu är nerbrunnet med hela min gamla klass. 9B<3
Där satt vi alla och lekte med en choklad-godis-kaka-maskin och alla va så glada..
Men tillslut behövde alla gå på toa o då blev det en väldig kö och jag hamnade sist såklart^^
Men när det va min tur så vaknade jag igen.

Skulle egentligen lagt ut detta runt 14.00 men mormor ringde och sa att deras hund Mozze låg orörlig på golvet och spydde så vi åkte ut me bilen och hade tänkt att åka till veterinären i Skara, men när vi väl kom dit så va han lite piggare och när vi gick in så blev han lika galen som han va förut.
Så de va inget allvarligt ialla fall :)
Nu sitter vi och kollar på djurpolisen på Animal Planet.


®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0