Lady gaga pratar svenska ?

Nu orkar jag skriva det roligaste som hände i Hallsberg.
Det första jag ska nämna är ju att mamma hade lite panik när hon skjutsade mej dit eftersom hon inte kan, eller kunde vägen dit, hon va oxå orolig på vägen hem eftersom bensinen nästan va slut.
När vi kom fram så var det Eva (faster) som vi hälsade och såg först. Hon höll på att damsuga och laga mat.
Sen kom det andra gäster som vi hälsade på. Tillslut kom Anna (kusin) ner och hälsade på morsan och mej.
Jag hängde med henne upp och hon visade en lång men rätt så rolig video, nämligen Lady Gagas musikvideo till Paparazzi .
Försök att hitta Johan Palm i videon oxå !
 


Själv tycker jag att låten är okej..
När vi kollat på den gick vi ner och väntade på mat. Såklart blev det ju kräfter, räkor med potatis köttbullar och annat till. VI fick oxå en kräfthatare att äta 5st, eftersom hon aldrig smakat på det förut har jag för mej..
Efter maten så satt vi en stund och bara pratade, sen bubbelpoolen, nerda Twilight, grilla mat, kolla tv och sen sova.

Nu sitter jag och försöker hitta akorden till denna låt, som jag sen ska försöka lära mej den vackra dag jag får eller köper en keyboard !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0