NCIS


Nyss kollat klart på det första avsnittet på den nya säsongen av NavyCIS, skitbra!=)
Åkte och hanlade runt 14.00 och kom hem 18.30... usch jobbigt.
Blev först Karlsson, handlade skolmappar och sånt där, sen iväg till Netto för mat.
Tänkte då åka till Willys men morsan kom på att vi kan u åka till mormor och morfar och fika en liten stunt. Men en liten stund gick till 2timmar istället, jag tänkte själv inte så mycket på tiden eftersom jag satt och spelade på deras orgel.
När vi kom på att klockan blivigt 16.40 så åkte vi iväg direkt till Willy:s.
Men sen kom vi på att jag behövde hårfärg oxå så vi fick åka till Coop och köpa det.. men det blev lite mer än bara färg, köpte bl.a. en äcklig bakelse som jag trodde va bara maräng och gräde och mandariner, men det visade sej att vara nötter i allt så de åt jag inte upp.
När vi kom hem så satte ja mej och fixade lite med skolmappen och almenackan + sitta lite här.
Nu ska jag lägga mej, skola i övermorn jue :o
Godnatt !

bilder från kräftskivan, blev bara 2st.


Efter vi ätit.


deras underbart stora TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0