ointressant rubrik

Har ingen aning om vad jag ska skriva här längre, ett skäl till att jag inte uppdaterar så ofta eftersom det händer samma saker varje dag.
Imorn så ska iallafall jag och morsan åka in med det tidiga tåget in till Lidköping för att kolla vart aulan är på DeLaGardie
så jag vet vart jag ska första dan. Vi kommer antagligen gå upp till Conny och dom , gå på torget lite och kolla affärer och sen åka med ett tåg hem.
Just nu sitter jag och tittar på Smallville på kanal6 och skriver här, lyssnar på musik samtidigt, mkt intressant... lika intressant som rubriken.. Pratar oxå me morsan om vad vi ska äta idag , makaroner blir det. mums!


Nu ska de kokas ! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0