shopping

Imorse så vaknade man av att mormor&morfar och morsan flyttade in tvättmaskinen i badrummet.
Trångt blev det men den funka iallafall, tror jag :s
När dom fixat de gick jag upp, orkade inte snacka me dom så ja "låtsas-sov" tills dom åkte (a'
Tillslut gick jag upp och åt frukost, väntade tills tvättmaskinen var klar så ja kunde ta ett bad, badade, fixade til mej så mkt som jag orkade och sen åkte vi till stan.
Där köpte jag mej en vit "colour definer", guld-örhängen och silver-örhängen från Lindex och ett långt, svagt, gult brottarlinne från JC.
Bilder kommer när jag orkar ladda kameran :)

Hittade iaf örhängerna på google, sånna här i guld&silver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0