zznark ..

Vaknade nyss av att morsan väkte mej, somnade tydligen i soffan så har sovit runt 3-4 timmar.
Gick och la mej igår runt 22.00 men somna inte förräns halv 2 så sov bara 4 timmar inatt.
Upp klockan 05.20 och fixa sej , äta frukost och försöka piggna till.
Halv 7 cyklade vi iväg mot stationen och som tur var så va tåget redan där så vi gick in direkt.
Tåget åkte runt 06.52 och vi kom fram 07.40. Så resan till skolan blir inga problem iallafall.
Efter 10minuters promenad så kom vi fram till skolan.
När vi kollade på kartan över skolan så hade vi tur, det kom en lärare från Floristlinjen och hjälpe oss.
Så nu vet jag vart aulan ligger och vart och hur vårt klassrum där vi ska pyssla och grejja ser ut.
Fick oxå se schemat.

När vi va klara där inne gick vi till Conny och Sandra, fikade lite och va lite sociala.
Runt 10 gick vi till torget och shoppade i ca 3 timmar med högklackade skor, ajajaj!
Jag köpte mej ett turkost brottarlinne, svart lång tubtop och ett tunnare, pösigare, genomskinligt, liknande brottarlinne som jag ska ha ovanför något annat. Bilder kanske kommer på det.
ca 12.45 började vi gå mot tågstation och kom fram efter 10-15 min.. men fick vänta i en haltimme tills det skulle åka iväg. Kom hem 14.20 , cyklade och köpte pizza på den nya restaurangen (där Amigo legat förut) , mkt gott!
Somnade vid 15.00 och nu ligger jag här, påväg att somna igen -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0