4Juli 2010

morn på er !

precis ätit lite frukost, flingor blev det, o hade tänkt gå ut och få lite sol på mej men det blir det ju inget av.. ser bara massa moln så långt ögat når. Så jag får sitta inne en dag till istället.
praktiken är över nu iallafall och det ble faktist en ganska rolig vecka !
hade en hund hos oss 2 dagar vid namn Balder, åå så gosig han var :) som tack så fick jag ta med en fin glasdekoration hem som man kan fylla på med blommor och just nu ligger det en gul ros i med lite texasgräs i tror jag det är.
någon dag i veckan så ska de bli bio med sötis Emma, hade nämligen tänkt att se Eclipse och hoppas att den lever upp till boken.
Sitter just nu och försöker hitta massa "mäktiga" låtar som morsan (och delvis jag) vill ha som man kan ligga och lyssna på efter en stressig dag t.ex. och bara ta det lugnt. Dom låtar jag hittat än så länge är med i filmer som Transformers, som det btw kommer en trea av nästa år !

dom här låtarna känner nog dom flesta till som sett den :



älskar speciellt biten vid 3:05 ungefär, bara ryser när jag lyssnar på den !
i know, ja är lite konstig ibland men jag e som jag e :)
det var allt från mej just nu, ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0