5Juli 2010

usch vad jobbigt det är när man inte kan somna!
gick och la mej igårnatt runt halv tolv skulle jag tro.. läste ut boken som ja höll på att läsa och sen låg och blega lite på tvn i nån halvtimma, tiden gick och ja somna aldrig. gick sedan upp runt 2 för att hämta lite vatten bara för att jag kände fört, gick sen upp kl tre igen för att jag blev hungrig så tog mej lite flingor och satte på tvn igen..
Sen låg ja där tills ja somna runt 04.45 och vaknade kanske runt halv åtta.
som tur var så somnade ja om men bara till halv elva.
Så idag har det vart en otroligt långsam och seg dag, sitter och halvsover just nu :|

Jag har iallafall orkat börja på en ny "skiss" (: kände att de var ett tag sen så tyckte det ar dags nu.
bild kommer på den när jag e klar med den!
Har inget mer kul att skriva för stunden så.. ja går o gör lite nytta nu !
                                                                                ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0