27juni 2010

ajdå, dålig uppdatering av lilla mej.
senast var nog sista dagen på sommarlovet?
men då kan jag berätta att nu är jag inne på den tredje veckan på detta sommarloet och ser fram emot att börja hösten som HV2A :)
så nu tänker jag uppdatera lite grejer som hänt inder denna tid!

första skoldagen var helt ok, träffade klassen för första ggn och undrade vad det var för folk som jag skulle gå med dom närmaste 3 åren och det visade sig att dom var helt okej , till och med skit bra :)
resten av året gick förbi fort som satan och vi fick lära oss massa grejer imon binderi.
här kommer några bilder på arbeten som har gjorts..


dörrkransar till jul.



begravningsdekoration.



min första brudbukett.

3 av ett stort antal arbeten, mer bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0