28juni 2010

Hemma från första dagen på praktiken.
det var faktist roligare än jag trodde, fick reda på att det är tre stora bröllop på lördag som dom skulle ordna buketter och grejer till som ja får hjälpa till med :D
bröllopsbuketter- och dekorationer är nog det roligaste som går att göra enligt mej!
man kan göra dom i massa olika färger o former på buketterna som t.ex. hängande form som droppform (som bilden nedanför) eller kanske som ett hjärta, man kan göra nästan vilken form som helst.
som sagt dagen gick iallafall fortare än jag trodde så nu et jag inte vad ja ska göra.. sitter just nu o väntar på mat men senare så ska det grillas med mammsi och sen kanske sätta i någon film :)

en brudbuketter och en tärnbukett som ja gjort i skolan -

såg när jag var klar att de fick ett färgglatt grekiskt tema.



första tärnbuketten, ganska nöjd!
står dock i kruka på bilden.

nu drar jag mej ifrån datorn.
peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0